7 de junio de 2014

STONEFIELDS en SUSAN SMITH in NUNSPEET

Wat had ik een fijne e-mail in de Stitchers Inn inbox! Een tijdje geleden heb ik Susan Smith gevraagd of ik de Stonefields quilt als blok van de maand zouden mogen aanbieden. Hier heeft ze lang en diep over nagedacht, maar het MAG! 
En dat is heerlijk. 
 Dat niet alleen ……. Wanneer Susan Smith naar Nederland komt geeft ze ook een workshop voor ons in Nunspeet! Dit gaan we doen op woensdagavond 15 oktober van 19.00 uur tot 22.00 uur, kosten voor de avond € 50,=. 

Natuurlijk neemt ze de Stonefields quilt mee. Ze gaat ons vertellen over de quilt, de film waar die voor gemaakt is, de kleurkeuze, enz, enz. En ...... gaan we onder haar leiding beginnen aan een eerste Stonefields blok uit maand 1 van de B.O.M. En ondertussen kun jij je vergapen aan haar quilt, aan haar stofkeuze, kun je kennis maken met deze quiltster, en je hart ophalen aan een nieuw project. Natuurlijk kun je van de gelegenheid gebruik maken om haar vooral te vragen hoe ze wat gemaakt heeft. Het beloofd een gezellige, inspirerende en smakelijke avond te worden. 
Oh maar wat is dit toch een zalige quilterige manier om met elkaar het najaar in te duiken!

Om in te kunnen schatten hoe groot de belangstelling is voor de workshop op woensdag 15 oktober zou ik jullie willen vragen om je vooraf aan te melden. Ik kan er dan voor kiezen om de workshop in de winkel te houden of (bij grote belangstelling) daar buiten, maar ook dat kent zijn grenzen; VOL is VOL, dus wees er SNEL bij!
En dan het blok van de maand! Ook hiervoor zou ik willen weten wie daar aan mee wil gaan doen. Dus ook hiervoor zou ik je willen vragen mij een mail te sturen naar stitchersinn@gmail.com zodat ik voldoende patronen bij Susan kan gaan bestellen. Gelet op de kosten van het pakket is de inschrijving bindend voor de afname van alle 10 maanden.  
Nu zitten er in Stonefields ongelooflijk veel stofjes, en is het (eerlijk gezegd) een heerlijke scrappy quilt. Om het scrappy te houden, en om ervoor te zorgen dat je ook lekker in je eigen stoffen mand kunt duiken ga ik het volgende doen. Voor de quilt verzorg ik alle effen achtergrond stof en 40 fat 8th’s. Dan heb je een lekker begin voor je quilt en kun je naar lieve lust gaan mixen en matchen.
En zal er 1x per maand een Stonefields-bee gehouden worden. Dan kun je zelf je volgende maand afhalen met de bijbehorende lapjes. Ben je er niet, ook geen probleem, dan stuur ik je de maand gewoon toe.
 
De kosten zijn als volgt:
  • Deelname aan alleen het patroon; € 15,= per maand, tien maanden lang. Deelname aan de maandelijkse bee € 5,= per bee.
  • Deelname aan het patroon inclusief de BASIS stoffen (7 meter achtergrond, 40 fat 8ths, inclusief gratis deelname aan de maandelijkse bee) €38,= per maand gedurende 10 maanden.
Wanneer jij je inschrijft is dit bindend voor afname van alle 10 de maanden.
En dan wens ik jullie nu een heerlijke zonnig Pinksterweekend.
Besos,
Carmen

PS: Met dank aan Judith 'Juud's Quilts' voor de foto's van haar Stonefields blokken en voor haar hulp en steun.

2 comentarios:

  1. Esperamos que tengais mucha suerte. Son unos trabajos preciosos.
    Un beso

    ResponderEliminar

Muchas gracias por tu comentario

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...