1 de marzo de 2013

Red Home BOM – Update ~ Volgende Inloop Bee 8 maart

Entre bloque y bloque del BOM Red Home, me he puesto a hacer otro cojincito sacado del libro “Simply Rouge” de House On The Hill.
 
Tussen het maken van de Red Home BOM blokken heb ik nog één van de kussentjes van het boek "Simply Rouge" van House On The Hill af.
 
IMG_5667
 
Los paquetios del cuarto bloque del BOM Red Home van de camino.
 
De pakketjes van het vierde blok van de Red Home BOM zijn onderweg.
 
IMG_5638
 
Ya me he puesto rapidamente manos a la obra con el cuarto bloque, a ver sí está listo este fin de semana.
 
Ik ben ook erg snel met het blok aan de slag.
 
IMG_5664
 
---------------------------
✂✂✂
Volgende Inloop Bee vrijdag 8 maart
 
Je bent van harte welkom op vrijdag 8 maart van 10.00 - 12.00 uur.

Graag wel even van tevoren melden op stitchersinn@gmail.com dat je wilt komen.

Kosten 4,- (inclusief koffie/thee en iets lekkers)

Nunspeet (Gelderland)
✂✂✂
---------------------------
Os deseo un estupendo fin de semana.
 
Een heel fijn weekend toegewenst.

8 comentarios:


  1. Hallo Carmen,
    Gezellig weblogje weer, het ziet er allemaal verlijdelijk uit.
    Wij zijn zoals gemeld weer van de partij 8 maart.
    Groetjes Meriam

    ResponderEliminar
  2. Pues te han quedado realmente lucido estos trabajitos.
    Besos

    ResponderEliminar
  3. Monisimos te han quedado, me encanta como quedan con el color rojo.
    Besitos.

    ResponderEliminar
  4. Se ve muy bonito, me encanta!!!
    Besos

    ResponderEliminar
  5. ¡¡Monísimos!!! Los trabajos en rom¡jo me encantan.
    bss

    ResponderEliminar
  6. Hola Carmen, muy bonitos los trabajos, me encantan!!!
    Besos y feliz semana.

    ResponderEliminar
  7. So nice! Thank you for your lovely blog! :)
    Greetings from Finland!
    Hugs, Ulla

    ResponderEliminar

Muchas gracias por tu comentario

...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...